zondag 27 februari 2011

Lancering van dit blog

Ik ben inmiddels een aantal jaren bezig met het uitzoeken van mijn stamboom; de stamboom van de families Slingerland en Penning (mijn ouders). Daarin ben ik inmiddels een heel eind gekomen, middels internet, boeken en archieven. De meeste gegevens heb ik via het internet weten op te snorren; via Genlias, via sites van andere genealogen, via digitale archieven. Probleem is dat ik in het begin heel enthousiast aan de slag ben gegaan, maar nog niet heel nauwkeurig heb bijgehouden waar ik de informatie gevonden heb. Met dit blog wil ik dat recht gaan zetten. Ik wil weer bij het begin beginnen (bij mezelf dus), en langzaam terug werken in de tijd en nu wel netjes noteren waar ik de informatie over mijn voorouders gevonden heb. Ook heb ik een hoop kopietjes, bestanden en foto's verzameld, en die wil ik graag op dit blog met anderen delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten