zaterdag 5 maart 2011

Afronding generaties IV en V

Hiermee zijn generatie IV en V afgerond. Ik heb nu de stamboom van mijn ouders, mijn grootouders, mijn overgrootouders en over-overgrootouders 'op papier'. Er zijn nog wel een aantal losse eindjes, die ik in de toekomst hoop uit te zoeken (en vinden natuurlijk!). Sommige dingen weet ik nog helemaal niet, van andere heb ik wel gegevens ergens op internet gevonden (vaak in stambomen die door andere genealogen zijn gemaakt), maar daarvan heb ik dan nog niet zelf het bewijs gevonden. Deze laatste gegevens staan al wel genoteerd in mijn stamboom.

Maar nu eerst door nu met de generaties VI en VII. En daarmee zullen de onzekerheden en missende gegevens alleen maar toenemen, zeker omdat gegevens van voor 1811 niet in de burgerlijke stand zijn opgenomen (die bestond toen nog niet). Dus kan ik daarvoor ook geen gebruik meer maken van Familysearch.  Dat maakt het allemaal wat ingewikkelder, maar dat mag de pret niet drukken!

We gaan verder terug in de tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten